Jom buat Babies [ http://makemebabies.com ]

Sunday, February 22, 2009

Ako ada jumpa satu web yang comfirm akan jadi kegilaan tambah tambahan geng2 TM nie.. hehe .. Benda nie ala2 myheritage jugak dimana diorg padankan pic korang ngan artis.. tapi yang nie special sket dia padankan gambar korang ngan pasangan korang..So nanti dia simulate rupa anak korang nanti mcm mana hehe..

Korang boleh jugak pilih nak padan dengan CELEBRITY , FRIENDS , ATAU PARTNER.. kalau anak korang x cute jangan salahkan ako ye..

1) Oke create and sign up korang punya ID di http://makemebabies.com 

2) Pilih Bahagian PARTNER dan upload pic anda terlebih dahulu. Full Body juga boleh sebab nanti korang boleh highlight bahagian muka sahaja. Ikut arahan dan masukkan pic partner plak..

3) Setelah customize semua pic ..Pilih frama baby .. yeayy! 

4) Pilih Baby Girl or Baby Boy dan nama anak anda 

5) Pilih warna kulit.. ako pilih mixed.. and the result. anak MAryam and HUbby.! suke2 ako letak nama Mariana huhuh!




3 comments:

ohvee said...

wwakakakakakakakakaka. aku tak tahan gelak! gambo mary n tgg. wakakakakkakakakakakakkakaakkakakakakkakaka..gelak lagi. weh gile lah kau! aku on the way nak try ni.

StanNero said...

hahaha kamon zeela.paste la pic anak hang plak kat blog ..


Ako rasa cam terlebih comei plak anak dia..pastikan gambau clear.. ako amik pun pic kelabu je huhuhu

Anonymous said...

weh....pergh gitu agaknye rupe baby aku ek sedap gak nama marianna..tapi aku tak mo letak nama anak aku mariana sebab lasttime kawan aku nama mariana dia lari dr rumah! mwahahahahahha